Krótka informacja o spotkaniu:)

20.09.2012 (w czwartek) o  godz.16 w czytelni biblioteki na edukacji odbędzie się nasze pierwsze spotkanie organizacyjno - dyskusyjne. Planujemy dwie części:
1. Część integracyjna, podczas której chcemy opowiedzieć trochę o sobie oraz poznać nowych ludzi, którzy będą chcieli do nas dołączyć;) Będziemy chcieli porozmawiać też o tym, co moglibyśmy wspólnie zdziałać.
2. Część dyskusyjna na którą przenosimy się gdzie indziej (sami zdecydujemy gdzie chcemy pójść), żeby w luźnej atmosferze porozmawiać o książkach, które wybraliśmy na spotkanie (lista książek do wyboru w poprzedniej notce). Mam nadzieję, że wszyscy będziemy sie czuć dobrze w swoim towarzystwie. 
Cieszę się, że podczas załatwiania miejsca i promowania tego spotkania wszyscy, z którymi rozmawiałyśmy byli dla nas jak najbardziej przychylni. To jest budujące i daje nadzieję na to, że nasza inicjatywa nie umrze śmiercią naturalną, i że towarzystwo nam dopisze;)
Pozdrawiam

Komentarze

  1. Kilka osob może nie przyjść z powodu braku podanej godziny rozpoczęcia. :P

    Proponuję zacząć od doprecyzowania tej informacji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O no widzisz, że też nikt nie zwrócił mi na to uwagi wcześniej;p. Moje mendy jedne widocznie tak zwracają uwagę na to co piszę. Błąd już naprawiony, mam nadzieję, że kilka osób jednakowoż jeszcze zdąży tu zajrzeć przed jutrzejszym spotkaniem.

      Usuń
    2. No widocznie tak mi zależy. Cieszę się że nie jestem "Twoją mendą" bo gdyby mnie ktoś tak określił to by mnie chyba coś trafiło.

      Usuń

Prześlij komentarz