3 kanały książkowe warte uwagi #2

Hej, 
dzisiaj przyszedł czas na kolejne 3 kanały książkowe warte polecenia. Dzisiaj mam dla Was też męską stronę booktuba :). Mam nadzieję, że znajdziecie coś dla siebie: 

1. "Z kamerą wśród książek"


Ten kanał dopiero poznaję, ale z tego co już zobaczyłam to bardzo poważnie i profesjonalnie podchodzi do tematu. 

2. Martha Oakiss Secret-Books


Kanał na którym znajdziecie pełno recenzji książek dla młodzieży. Dodatkowo jest tam sporo nowości ;) Widać, że dziewczyna bardzo dużo pracy wkłada w robienie filmów, więc jakże można nie polecać? 

3. EsaCzyta


EsaCzyta to jeden z najbardziej popularnych kanałów książkowych. Znajdziecie tam różnego typu literaturę od kryminałów po literaturę piękną oraz tagi, zakupy książkowe itd.. Na pewno jest w czym wybierać i każdy znajdzie na tym kanale coś dla siebie;)

Tak jak wspomniałam mam nadzieję, że znajdziecie coś dla siebie i zostaniecie z kimś na dłużej :). Poprzednią dawkę vlogerów książkowych znajdziecie >>>TU<<<
Pozdrawiam i zaczytanej soboty Wam życzę :)

Komentarze