Polecani booktuberzy #6

Witajcie, 
prowadząc jakikolwiek cotygodniowy cykl na blogu chyba bardziej doświadczamy upływ czasu. W kocu dopiero co pisaliśmy jedną notkę z danej serii, a już jesteśmy przy następnej. Nieprawdaż?


Dzisiaj jak co sobotę od jakiegoś czasu chcę Wam polecić trzy kanały, na których poruszane są tematy książkowe i okołoksiążkowe. 

1. Trochę kurtury



Dziewczyny są świetne! Prowadzą swój kanał z wielkim dystansem do siebie i poczuciem humoru. Coś dla siebie znajdą szczególnie ci z Was, którzy lubią reportaże i literaturę feministyczną. Ci z Was, którzy mają dzieci też coś tam dla siebie wygrzebią. 

2. Mówiąc Inaczej



Kanał o języku polskim i książkach. Szczerze mówiąc każdy odcinek tylko przekonuje mnie, że dzięki Mówiąc Inaczej nauczę się więcej niż przez lata na języku polskim...nie to, żebym jakoś źle wspominała lekcję z polskiego, ale jeżeli chodzi o gramatykę to jakoś nie mam poczucia, że jestem w tym szczególnie dobra...więc z przyjemnością odświeżam i poszerzam sobie wiedzę :). 

3. Kobieta z książką. 


U Marty poza książkowymi tematami znajdziecie również te bardziej z zakresu life style. Ostatnio jest tu więcej luźnych filmików, ale podobno jak tylko Marta będzie mieć nieco więcej czasu wolnego wróci do recenzji normalnych (jakkolwiek by to nie rozumieć) książek :). Ja już nie mogę się doczekać!

Jak zwykle mam nadzieję, że znajdziecie coś dla siebie. Tymczasem życzę Wam zaczytanego weekendu.
Natalia

Komentarze