Zombi G. R. R. Martin i parki tematyczne - czyli Czytaczowych Newsów cz. 1

Witajcie, 
ostatnio zaczęłam się natykać na różne ciekawostki ze świata literatury, którymi postanowiłam się z Wami dzielić w ramach naszego bloga :). Myślę, że to może być ciekawe tym bardziej, że nie wszyscy czytają i oglądają pewne rzeczy, przez co nie trafiają na konkretne informacje. A zatem zaczynajmy :). 


1. Nie wiem czy wiecie, ale USA, Chiny i  Zjednoczone Emiraty Arabskie zamierzają wybudować parki tematyczne inspirowane cyklem "Igrzyska śmierci". Podobno przedsięwzięcia mają planowane budżety w wysokości kilkuset milionów dolarów. Mam nadzieję, że nie będą tam wpuszczać zbyt młodych osób - w końcu w książkach uczestnicy tytułowych igrzysk w końcu mieli się nawzajem zabijać ;p. 

2. Zombi G. R. R. Martin. Autor "Gry o tron" podobno ma występować w drugim sezonie "Z Nation". Ma zagrać samego siebie, ale przemienionego w zombi ;]. Po schwytaniu przez Kolekcjonera, który wyłapuje zombi - celebrytów, będzie spędzał czas przykuty do biurka - chodzi prawdopodobnie o przymuszenie go do pracy nad kolejnym tomem "Pieśni Lodu i Ognia". 

3. Jednak nie od dziś wiadomo, że popędzanie pisarza to jak igranie z ogniem. Podobno kilka lat temu amerykański duet komików napisał piosenkę "Write Like The Wind", w której zachęcał do szybszego kontynuowania prac nad książką. G. R. R. Martin miał wtargnąć na scenę podczas występu i roztrzaskać jednemu z nich gitarę. 

Na początek tylko trzy małe newsy, ale mam nadzieję, że Was zadowolą, a mnie pozwolą dać jakiś ogląd na to czy ten cykl się sprawdzi...bo mam w zanadrzu kilka smaczków ;). 

Komentarze

  1. Uwielbiam serię Igrzysk Śmierci, więc do takiego parku to bym się przeszła z ogromną przyjemnością! :D

    Będę tu wpadać ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie chyba też, chociaż może trochę miałabym obawy przed taką wizytą ;)

      Usuń
  2. Informacja o Martinie w roli Zombie również obiła mi się o uszy

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz