TBR na najbliższe tygodnie i stosik własno - biblioteczny, by Natalia

Ostatnio miałam bardzo intensywny okres, ale na szczęście powoli zaczynam wyhamowywać. Dlatego poczyniłam plany czytelnicze na najbliższe tygodnie. Z poniższego stosiku kupiłam sobie tylko "Taniec ze smokami", resztę dostałam lub wypożyczyłam z biblioteki. 

Od góry: 

1. G. R. R. Martin, "Taniec ze smokami. Cz. 1" (do zdjęcia przez nieuwagę nie załapała się 2 część).
2. S. Vrant, "Siedem listów z Paryża", 
3. A. Jack, "Z Galileusza też się śmiali", 
4. M. de Blasi, "Tamtego lata na Sycylii"
5. T. M. Płużański, "Bestie. Reporterski śledztwo o ludziach, którzy w czasach komunizmu mordowali polskich patriotów, za co nigdy nie zostali ukarani",
6. Ł. Orbitowski, "Inna dusza", 
7. Su Tong, "Zawieście czerwone latarnie", 

Plan mam ambitny, bo zamierzam przeczytać te książki w jakiś miesiąc, co daje niecałe 2 książki tygodniowo. A to oznacza, że przy moim tempie życia jest to plan ciężki do wykonania, ale mam nadzieję, że dam radę ;). W każdym razi 3majcie za mnie kciuki. 

Komentarze

Prześlij komentarz