Muzyka, która pomoże Wam w stworzeniu klimatu do czytania "jesiennych" książek.

Najchętniej czytam w ciszy. Wtedy najłatwiej jest mi się skupić i przenieść do światów znajdujących się w książkach, które czytam. Jednak dziś mam coś dla tych z Was, którzy lubią czytać przy muzyce, dzięki której lubią tworzyć sobie klimat do czytania książki. Mianowicie chciałabym Wam zaproponować kilka utworów do puszczenia sobie gdzieś w tle i mam nadzieję, że Wam się spodobają. 


Jest to coś głównie na teraz i myślę, że będzie pasowało do stworzenia klimatu do czytania wielu książek, które często są wybierane na jesień. Powyższe kawałki/playlisty są dla mnie bardzo relaksujące i czasem puszczam je sobie, kiedy chcę sobie stworzyć klimat do relaksu. 

Pozdrawiam 
Natalia

Komentarze

  1. Wiem, że wiele osób lubi słuchać muzyki z filmów o przygodach Harrego Potera, gdy czytają książki jesienią i zimą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy post. Ja jak już słucham przy czytaniu to muzyka filmowa zależna od treści książki, albo "Joker", "Pluton" lub "Amelia".

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz