3 kanały książkowe warte uwagi #1

Hej,
od jakiegoś czasu poza blogami książkowymi zaglądam też na vlogi książkowe. Dlatego pomyślałam sobie, że cykl, o tym ciekawych vlogach i blogach książkowych będzie idealny na naszego bloga :). Mam nadzieję, że Wam się spodoba oraz starczy mi zapału, żeby publikować go regularnie. 

Dzisiaj chciałabym Wam zaproponować 3 booktuberki, które należą do grona moich ulubionych. Będę Wam dawkować ulubione kanały i blogi książkowe, ponieważ nie chcę Was przytłoczyć nadmiarem informacji. Poza tym szkoda, żeby poszczególne blogi rozmyły się w tłumie:)

1. WielkiBuk


Olga jest niesamowicie pozytywna i energetyczną osobą. Moim zdaniem robi świetną robotę jeżeli chodzi o książkową vlogosferę. Widać, że ma pomysł na swój kanał i wkłada dużo pracy w swoje vlogi. 


Bardzo polecam :)


2. Czytam Sobie



Jedna z najbardziej stonowanych kobiet na polskim booktubie, co jest Jej zaletą, bo to wyróżnia Ją wśród innych vlogerek. Jak się zorientujecie w temacie, to będziecie wiedzieć o co chodzi :). Jej recenzje są bardzo rzetelne i dokładne. Już nie jedną książkę, o której mówiła wpisałam sobie n listę "chcę przeczytać", albo "muszę mieć" :). W tym przypadku również widać dbałość o szczegóły i dużo pracy włożonej w każdy filmik.


Również bardzo polecam :)

3. Book Reviews by Anita 



W przypadku Anity pierwsze co się rzuca w oczy, a właściwie w uszy po włączeniu filmiku to...słowotok. Jednak w przypadku Anity ma to swój urok i sprawia, że chce się do niej wracać. Moim zdaniem to najbardziej zwariowana booktuberka w naszej rodzimej vlogosferze :). Już nie jedną książkę kupiłam pod jej wpływem...więc uwaga - oglądanie kanału Anity jest bardzo niebezpieczne dla portfela ;). 

Dajcie znać czy znacie powyższe kanały i czy zaglądacie na YouTuba w poszukiwaniu inspiracji. 

Pozdrawiam ciepło i życzę zaczytanego weekendu :)

Komentarze

  1. Ja lubię kanał Esa Czyta i Z Kamerą Wśród Książek. Dzięki za garść nowych inspiracji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kanał "Esa Czyta" znam, ale "Z kamerą wśród książek" jeszcze nie.

      Usuń
  2. To ja skromnie zapraszam do mnie:) może się spodoba, pozdrawiam :)
    https://www.youtube.com/channel/UC8I2AfYL3FAWLxpPi2U6UuA

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz