Stos z kilku ostatnich tygodni by Natalia Tw :)

Książki - od kilku lat stanowią dla mnie niezwykły świat, w który mogę się zatopić, kiedy chcę odpocząć i zrelaksować się, rozwijać swoje pasje czy też uspokoić się po ciężkim dniu. Marzy mi się dom z mnóstwem książek i duże mieszkanie z osobnym pokojem na małą domową biblioteczkę;], ale coś mi się wydaję, że będę musiała się pomieścić w tym mieszkanku, w którym mieszkam teraz :). 

Dzisiaj chce się z Wami podzielić małym stosem z ostatnich kilku tygodni. Część z nich to egzemplarze recenzenckie, część prezenty, a część zakupy ;). 

Od góry: 
  1. Łukasz Długonowski, "Mikrowyprawy w wielkim mieście", 
  2. Stephen King, "Lśnienie",
  3. Julia Bator, "Zamień chemię na jedzenie",
  4. Dr David Perlmutter Kristin Loberg, "Zbożowa głowa. Ziarno prawdy o mózgó i jego cichych zabójcach: pszenicy, węglowodanach i cukrze" 
  5. Adina Grigore, "Szczęśliwa skóra", 
  6. Radosław Lewandowski "Wilcze Dziedzictwo",  >>>KLIK<<<
  7. Helena Kowalik, "Miłość, zbrodnia, kara. Reportaże kryminalne prosto z sądu." [teraz czytam],
  8. Stephen W. Hawking, "Ilustrowana teoria wszystkiego", 
  9. Andrzej Nowak, "Dzieje Polski. Tom 1" - mam nadzieję, że uda mi się zebrać wszystkie tomy w miarę tego jak będą się ukazywać ;). 
Na stos nie załapało się "Połącz kropki", o których Wam pisałam>>>TU<<< w sumie nie wiem dlaczego;). Ale też przyszły do mnie w ramach egzemplarza recenzenckiego, co mnie bardzo cieszy, bo sama bym sobie pewnie ich nie kupiła, a tak miałam okazję się do nich przekonać ;).

Komentarze

  1. Cóż, z tego stosu to na nic bym się nie skusiła. Z jednej strony brzydko, ale z drugiej dobrze, bo moje stosy zamiast się zmniejszać, zwiększają się. ;/


    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, do pewnych książek trzeba po prostu dojrzeć - chociażby do reportaży i do Kinga, bo szczególnie ten drugi wszedł już do kanonu literatury na tyle, że wstyd go nie znać. A jeżeli chodzi o książki dot. jedzenia, to już jest Twoja sprawa na ile chcesz zdobywać wiedzę o tym co masz na talerzu i na ile to jest zdrowe.

      Usuń

Prześlij komentarz