DecoMorreno podbija internet

Obok tego co się ostatnio dzieje w sieci nie mogłam przejść obojętnie. Ta cała akcja z Cacao DecoMorreno na początku nie wzbudzała we mnie większego zainteresowania, ale kiedy zobaczyłam to: 


Nie mogłam się powstrzymać przed tym, żeby o tym nie napisać. Nie wiem czy jest to jakaś akcja marketingowa czy po prostu coś w stylu żartu, który przypadkiem podbija internety, ale mimo wszystko jest dość ciekawe...

A zaczęło się od Lubimy Czytać: 


Dajcie znać co myślicie o całej akcji. Czy to postrzegacie to całe zamieszanie jako kit czy raczej jako coś co bawi i jest interesującym zjawiskiem? 

Komentarze

  1. Nie wiem, ostatnio wciąż się natykam na tę "okładkę" i zastanawiam się skąd się to wzięło, ponieważ nie interesuję się za bardzo tymi wszystkimi marketingowymi nowinkami. Zwiastun prześmieszny, ale czy to wszystko ma jakikolwiek sens? Oczywiście zjawisko jest interesujące, ale osobiście wcale mnie nie śmieszy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie też jestem zdziwiona tym wszystkim, ale to w sumie może być niezła inspiracja marketingowa.

      Usuń
  2. Właśnie nie mam pojęcia o co chodzi! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie ja też...i tym bardziej to zjawisko jest interesujące.

      Usuń

Prześlij komentarz