Co dalej z blogiem?

Witajcie, 
dzisiaj chciałabym Wam przedstawić pomysł na dalsze funkcjonowanie bloga. Nie chciałabym, żeby przez moją pracę to miejsce zostało zaniedbane. Zatem serie, które chciałabym publikować na blogu to: 



Opinie o książkach - tak jak do tej pory będą publikowane notki o książkach, które przeczytałam. Jeżeli ktoś z grupy, albo nawet ktoś z Was ma ochotę na napisanie opinii/recenzji książki to piszcie na maila lub na grupie na FB ;). 

Stosiki - czyli nowe książki, o które wzbogaciła się nasza biblioteczka (mam nadzieję, że uda mi się w ten rodzaj postów zaangażować grupę). 


Notki biograficzne o autorach - dla mnie to wielkie wyzwanie, ponieważ od kilku miesięcy cierpię na chroniczny brak czasu, ale może się zorganizuję, jak w końcu wpadnę w rytm nowego roku szkolnego ;). 

Podsumowania i wyzwania książkowe - u mnie w standardzie jest comiesięczne podsumowanie tego co udało mi się obejrzeć i przeczytać. A przy okazji lubię sobie wyznaczać cele. Dlatego też to wokół tego będą się obracać notki z tej dziedziny chociaż możliwe, że upchnę tu coś jeszcze. 

Relacje z targów książki i innych wydarzeń związanych z literaturą. Mam nadzieję, że będę miała okazję, w takowych uczestniczyć. Chciałabym także wspominać Wam o miejscach, które są związane z książką, historią i kulturą


Innym dość ambitnym planem jest odwiedzanie miejsc, które znam z książek i pisaniem o nich w książkach. O tym będę wspominać w miarę czasu, funduszy i możliwości. 

Mam nadzieję, że to nie jedyne serie, które będą gościć na tym blogu, jednak jeśli chcecie przeczytać o czymś konkretnym musicie mi dać znać w komentarzach;). 

Komentarze