Książkowe zdobycze stycznia 2017,

Książki są dla mnie czymś bardzo ważnym i od długiego czasu nie ma dnia, w którym nie przyszłyby do mnie jakieś nowe. Dziś przyszedł czas, żeby pokazać Wam co przyszło do mnie w styczniu. Nie ujęłam np. książek kucharskich. 

Od góry: 



  • Paweł Zych, Witold Vargas, "Bestariusz Słowiański" - I i II część, 
  • Łukasz Wierzbicki, "Drzewo. Mity słowiańskie i inne opowieści"
  • Andrzej Nowak, "Dzieje Polski. Tom 2, 1202 - 1340. Od rozbicia do nowej Polski.",


  • Demet Altinyeleklioglu, "Sułtanka Kosem w haremie.",
  • N. H. Kleinbaum, "Stowarzyszenie umarłych poetów", 
  • Diane Chamberlain, "W cieniu", 
  • Neil Geiman, "Ocean na końcu drogi",
  • Katarzyna Surmiak - Domańska, "Ku Klux Klan. Tu mieszka miłość", 
  • Graham Masterton, "Geniusz", 
  • Józef Kraszewski, "Lubonie. Powieść z X wieku",
  • Aimee Song, "Pokaż swój styl. Jak wyróżnić, przyciągnąć obserwujących i zbudować markę na Instagramie."
Już nie mogę się doczekać, aż sięgnę po te wszystkie książki. Szczęśliwie marazm czytelniczy mi przeszedł i mam nadzieję, że będę pochłaniać różne książki na kopy ;). 

Komentarze