Etui na książki - świetny gadżet dla moli książkowych.

Chyba każdy, kto ma jakąś pasję ma również słabość do gadżetów z nią związanych. Nie inaczej jest z molami książkowymi. Coraz chętniej sięgamy po etui na książki. Ja bardzo długo zbierałam się z ich zakupem i w końcu zdecydowałam się na 3. 


Jak widać powyżej wybrałam sobie wzór w róże i w pióra. Te dwa są zamykane na gumkę. Kiedy zabierałam książki na miasto często niszczyła się okładka, albo strony mi się zaginały, bo zawsze o coś zawadziły. A w tych etui zamykanych na gumki są świetnie chronione i nic im się nie dzieje ;) 



W środku też są trzymane stabilnie i mają jeszcze kieszonkę, do które można wsadzić np. znaczniki do książek, albo małe karteczki samoprzylepne. Powyższe etui można sobie wywinąć na drugą stronę jeżeli chcecie mieć jednolity kolor, ale moim zdaniem wzorki wyglądają na tyle ładnie, że nie widzę sensu sobie ich wywijać. 

Komentarze

  1. Ja też planuję zamówić sobie kolejna już to kolekcji etui ze strony zaczytanasowka. pl
    A Ty gdzie zamówiłaś swoje etui kochana? Będę wdzięczna, jeśli podzielisz się ze mną linkiem do strony, bo są naprawdę ładne. 😊

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz