Kolejny stosik:)

Tak się złożyło, że dzisiaj mam dla Was kolejny stosik, ale coś mi mówi, ze nie ostatni w tym miesiącu:)

  • S. Jones, "Rywalka", 
  • B. Stamateas, "Toksyczni ludzie", 
  • Pyun Hye - Young, "Popiół i Czerwień", 
  • S. Walker, "Dietoland",
  • A. Bognar, "Stroicielka dusz", 
  • E. St Aubyn, "Patrick Melrose" 
Dodatkowo w Biedronce za 10 zł znalazłam: 

  • J. Bodor, "Nie szkodzi kiedyś zrozumiem" oraz
  • Neal Stephenson, "Zamęt"
Sama nie mogę uwierzyć, że 2 powyższe perełki dorwałam za 10 zł. Muszę przyznać, że czasem warto zatrzymać się przy tych koszach z książkami i trochę w nich pogrzebać, bo czasem na prawdę można znaleźć przeróżne skarby. Poza tym kiedy przeczytałam "Dwie karty" A. Hałas wiedziałam, że muszę poznać dalszy ciąg tej trylogii. O "Dwóch kartach" będziecie mogli przeczytać jeszcze w tym miesiącu, ale skoro kupiłam sobie dwie kolejne części to na pewno coś znaczy:) 


  • A. Hałas, "Pośród cieni" oraz "W mocy wichru",
  • J. R. R. Tolkien, "Hobbit". 
Mam mocne postanowienie mocno ograniczyć kupowanie książek. Aktualnie mam w planach kupić tylko jedną, na którą na prawdę czekam i nic poza tym przynajmniej przez 2 miesiące. Mam nadzieję, że mi się to uda - 3majcie kciuki. 

Komentarze

  1. Nazbierało Ci się tego kochana trochę, ale wcale się nie dziwię, bo u mnie nie jest lepiej. Niebawem zaczynam czytać Rywalkę.😊

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz