Ulubione cytaty - "Dziecko na niebie" J. Carroll.

 Jakiś czas nie pisałam nic na bloga, zastanawiałam się więc, czym się z Wami podzielić.  Jak na razie jestem w trakcie czytania książek, a te, które przeczytałam, wymagają ode mnie jeszcze paru chwil przemyślenia ich. Nagle wpadłam na pomysł - cytaty.

Czy macie tak, że czytając książkę, lubicie podkreślać / notować fragmenty? Przez ostatnich kilka lat przeszłam przemianę w tym temacie. Kiedyś nie wyobrażałam sobie czytania książek bez ołówka w ręce, teraz nie cierpię pisać po książkach, ale chętnie spisuję sobie fragmenty. Jak dla mnie efekt ten sam, a książka pozostaje nienaruszona. 

Jako powiew sentymentu z dawnych czasów, wygrzebałam zeszyty, w których nadal mam ulubione fragmenty z różnych książek i dziś chcę się podzielić częścią z nich. 

Mam nadzieję, że lubicie cytaty i że Wam się spodobają te, które wybrałam. :)
Dajcie znać, czy czytaliście Dziecko na niebie i jakie są Wasze ulubione cytaty z tej książki. 












Dobrego dnia :)

Alicja


Komentarze

  1. Cytaty zachęcają do poznania całej historii.

    OdpowiedzUsuń
  2. To cudownie! o to chodziło :)
    I zachęcam do książki, jak dla mnie jest warta poznania choć raz ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. A u mnie jest odwrotnie. Kiedyś nie wyobrażałam sobie pisać po książce. Teraz traktuję książki jako coś osobistego i po tych dla mnie najważniejszych piszę - zaznaczam fragmenty, a czasem nawet robię drobne notatki na marginesach...swoją drogą to nie przeszkadza mi przepisywać najważniejszych cytatów do mojego artbooka;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To widać, że szacunek i przywiązanie do książki przejawia się na różne sposoby :)

      Usuń
    2. Dokładnie. Właściwie każdy okazuje go na własny sposób:)

      Usuń

Prześlij komentarz