Nowe książki na moim regale.

Witajcie, 

zakupy książkowe to coś, co uskuteczniam dość regularnie. Dzisiaj stwierdziłam, że chciałabym dzielić się z Wami tym co kupiłam lub dostałam. A to dlatego, że może wśród książek, które mnie zainteresowały znajdzie się też coś, co zwróci również Waszą uwagę. A zatem do rzeczy!



W skład powyższego stosiku wchodzą:
  • Cormac McCarthy, "To nie jest kraj dla starych ludzi",
  • Kirstn J. Sollee, "Polowanie na wiedźmy. Kronika kobiet niepodporządkowanych"
  • Therese Bohman, "Ta druga"
  • James Essinger, "Algorytm Ady"
  • Ali Smith, "Jesień".


Natomiast w skład powyższego stosiku wchodzą: 

  • Krzysztof Haladyn, "Cyfrak"
  • Krzysztof Haladyn, "Cyfrak. Antywirus",
  • Yoko Ogawa, "Grobowa cisza, żałobny zgiełk"
  • Volker Kutcher, "Komisarz Gereon Rath. Śliska sprawa",
  • Danuta Chlupova, "Organista z martwej wsi"
Myślę, że czeka mnie dość ciekawa lektura i już nie mogę doczekać się sięgnięcia po te książki. Tymczasem dajcie znać czy znacie już którąś z nich i czy coś szczególnie Was ciekawi. 

Pozdrawiam 
Natalia 

Komentarze

  1. Ciekawe propozycje. Czekam na recenzja i życzę przyjemnej lektury. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że tak myślisz. I recenzje na pewno się pojawią w miarę jak będę czytać te książki.

      Usuń
  2. "Algorytm Ady" to bardzo wciągająca lektura. Gorąco polecam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem jej bardzo ciekawa i mam nadzieję, że też mi się spodoba.

      Usuń
  3. Nie znam jeszcze żadnej z tych książek. Udanych lektur 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję, że będą udane, bo dużo dobrego o nich słyszałam.

      Usuń
  4. Świetne zakupy. Ciekawa jestem "Cyfraka". :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też - i to bardzo. Będę chciała po niego sięgnąć jak najszybciej - przynajmniej po pierwszą część.
      Pozdrawiam
      Natalia

      Usuń
  5. Też się wzięłam za czytanie :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super. Mam nadzieję, że czytanie książek Cię wciągnie. :)

      Usuń
  6. Nie znam żadnej z tych książek. ;) Życzę udanych lektur!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno pojawią się notki o każdej z nich jak już je przeczytam i mam nadzieję, że się na nich nie zawiodę.

      Usuń
  7. Algorytm Ady mam w planach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe propozycje książkowe📚😀
    Będę zaglądała tutaj regularnie i z pewnością coś dla siebie wybiorę📖🤗
    Serdeczności przesyłam💖

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie, że tu zajrzałaś i chcesz wracać. Zatem czuj się tu mile widzianym gościem. :)
      Pozdrawiam
      Natalia

      Usuń
  9. Oj o "Jesieni" Ali Smith na twitterze nieustannie się mówi (również po nie tak dawnej premierze "Zimy"), więc jest już na mojej półce do przeczytania i będę testować. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i właśnie dlatego po nią sięgnęłam. Myślę, że to może być coś w moim klimacie i jak dobrze pójdzie to zakupię sobie też "Zimę"
      Pozdrawiam
      Natalia

      Usuń

Prześlij komentarz