Stosik własny by Natalia :)

Nie jest tajemnicą, że uwielbiam czytać książki, a co za tym idzie również je kupować. Dzisiaj chciałabym Wam pokazać na co się zdecydowałam podczas ostatnich zakupów.

Zamówienie zrobiłam w Bonito, dlatego też nie wydałam milionów monet, bo za wszystko razem z opłatą za przesyłkę zapłaciłam ok. 210 zł. 


A zatem od góry: 

  • Lisa Genova, "Motyl",
  • Elisa Puricelli Guerra, "Ucieczka z Krainy Czarów",   
  • Johnatan Safran, Foer, "Strasznie głośno, niesamowicie blisko", 
  • Sebastien De Castell, "Wielkie Płaszcze. Ostrze zdrajcy"
  • Sebastien De Castell, "Wielkie Płaszcze. Cień Rycerza.",
  • Sławomir Leśniewski, "Drapieżny ród Piastów",
  • Neal Stephenson i Nicole Galland, "Wzlot i upadek D.O.D.O."
Natomiast wśród książek wylądowało coś po co raczej nie sięgam, a mianowicie dwie pozycje mangi...


Jest to pierwsza i druga część "Herezji miłości" i raczej są to publikacje dla dorosłych czytelników;). 

Do tej pory na naszym Czytaczowym blogu pojawiały się raczej recenzje książek, więc mam nadzieję, że stosiki książkowe będą urozmaiceniem, które polubicie. 
Natalia

Komentarze

  1. Czytałam Motyla, genialna książka. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że mi również spodoba się ta książka.

      Usuń
  2. Nigdy nie czytałam mangi ale chciałabym kiedyś przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też i w sumie nie wiem czy po nią sięgnę, ale w sumie dorzuciłam ją do zakupów dla męża;). On ciągle ogląda mangi, ale nie bardzo chętnie sięga po książki. Dlatego też mam nadzieję, że przez mangi chociaż trochę zachęcę go do czytania;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że Rafał ją przeczyta i może nawet wrzuci notkę na Czytaczy;).

      Usuń

Prześlij komentarz