Czytelnicze podsumowanie ostatnich miesięcy by Natalia

 Koniec roku szkolnego był dla mnie dość trudny, ze względu na to, że jak każdy nauczyciel obok stałej pracy wychowawczej byłam też zagrzebana w tonie papierów. Dlatego też tym razem zdecydowałam, że podsumowanie maja, czerwca i lipca zrobię w jednej notce - tym bardziej, że w maju i czerwcu zwyczajnie nie miałam czasu i siły na czytanie. 



Zatem w ciągu ostatnich miesięcy udało mi się przeczytać:

  1. "Cienie tożsamości", Brandon Sanderson, 
  2. "Zakon mimów", Samantha Shannon,
  3. "Pieśń jutra", Samantha Shannon, 
  4. "Ta dziewczyna", Ruth Ware, 
  5. "Małe rączki", Andreas Barba
  6.  "Inne nieba", Anna Kańtoch i in.
  7. "Żałobne opaski", Brandon Sanderson, 
  8. "Cień nocy", Deborah Harkness, 
  9. "Zabójcze maszyny", Philip Reeve
  10. "Caraval", Stephanie Garber,
  11. "Wąska ścieżka. Dlaczego odszedłem z Kościoła", S. Obirek, A. Nowak
  12. "Ta, która stała się słońcem", S. Parker - Chan
Cieszę się, że udało mi się trochę nadrobić czytelnicze zaległości. Tym bardziej, że połowę z powyższych książek przeczytałam w lipcu. To bardzo mnie cieszy. Nawet nie spodziewałam się, że tak bardzo brakowało mi literatury, którą zaniedbałam przez pracę. Mam jednak nadzieję, że teraz będę czytać bardziej regularnie - nawet jak wrócę do pracy po urlopie. 

Wprawdzie notki są podlinkowane do mojego osobistego bloga, jednak o wspomnianych książkach już zaczęłam pisać także tu. Poza tym o książkach, o których nie wspominałam wcześniej będę wspominać tu. 

Natalia

Komentarze

  1. Nie dziwię się, że nie miałaś czasu na czytanie. Praca nauczyciela nie jest łatwa, zwłaszcza w dzisiejszych realiach jest bagatelizowana i niedoceniana, więc gratuluję takiej ilości książek przeczytanych. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sandersona w końcu muszę poznać. Mam kupionych tyle jego książek, a jeszcze żadnej nie przeczytałam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam w domu większość jego książek i w sumie chyba większość z nich mam jeszcze nie przeczytaną.

      Usuń
  3. Czasem ciężko jest pogodzić wszystkie obowiązki. Fajnie, że mimo to jesteś zadowolona 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba powinnam w końcu przeczytać coś Sandersona!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz