Drobne inspiracje czytelnicze na wrzesień.

 Witajcie, 
dla niektórych wrzesień jest niczym styczeń dla innych. Czasem to u progu jesieni trzeba nieco bardziej się zorganizować i przystosować do nieco innego trybu życia. Tak sobie pomyślałam, że wrzesień to także dobra pora na czytelniczy rozruch. Dlatego mam dla Was małe czytelnicze inspiracje. Na początek formalnie, bo polecajki przyjdą z czasem dlatego też mam dla Was propozycję, aby we wrześniu: 



W związku z powyższym w najbliższym czasie będę miała dla Was sporo polecajek reportaży i jesiennych książek. I mam nadzieję, że w najbliższym czasie nieco Was zainspiruję. 


Natalia

Komentarze

  1. Od czasu do czasu sięgam po reportaże, więc Twoje polecenia są jak najbardziej wyczekiwane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa Twoich polecajek. Ze strefy komfortu wyszłam - czytam fantastykę, reportaż przeczytałam - Zabić ból. A co do ulubionek książki... hm... mam ich zbyt wiele ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję wyjścia ze strefy komfortu, :)
      Co do polecajek to chciałabym wspomnieć o tylu powieściach i innych publikacjach, że nie wiem jak się wyrobię. :)

      Usuń
  3. Z chęcią poznam twoje polecajki. Fajny pomysł.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz