Czytelnicze podsumowanie sierpnia 2024r. i wieści o tym jak mi idzie z moim osobistym wyzwaniem czytelniczym.

  Hej, 

ani się obejrzałam, a już piszę podsumowanie sierpnia 2024. Mam wrażenie, że to lato było na tyle burzliwe w moim przypadku, że minęło zatrważająco szybko. Jednak wszystko ma swoje dobre strony, bo oto jesteśmy u progu mojej ulubionej pory roku, której już nie mogę się doczekać. Ale do brzegu...



W sierpniu 2024 udało mi się przeczytać: 

  1. "Koniec maskarady", Samantha Shannon, 
  2. "Szkarłatna ćma", Kristen Ciccarelli, 
  3. "Siewca Wiatru", Maja Lidia Kossakowska
  4. "Finał", Stephanie Garber, 
  5. "Księga Jesiennych Demonów", Jarosław Grzędowicz. 
5 przeczytanych książek w miesiącu to ostatnio jak na mnie bardzo dużo. Jednak mam nadzieję, że w najbliższych miesiącach to będzie dla mnie normą, którą będzie mi się zdarzać przekroczyć. 

Jeżeli chodzi o moje wyzwanie czytelnicze, to jestem na bieżąco z serią "Czas Żniw" i skończyłam czytać serię "Caraval". Poza tym wszystkie przeczytane przeze mnie w tym miesiącu książki są moje, a to znaczy, że coraz lepiej idzie mi wyczytywanie tego co mam już w domu. Niestety wciąż zdarzają mi się książkowe zakupy, ale na szczęście już nie tak często jak kiedyś, więc ograniczenie zakupów pod tym względem też jest moim małym sukcesem. :)

Tymczasem dajcie znać co Wy przeczytaliście w sierpniu.

Natalia

Komentarze